Di Sebalik Senyuman Rupanya Derita Tumor, Chef Burak Titip Pesanan – ‘Andai Anda Kehilangan Aku Suatu Hari Nanti..’

chef burak sakit


Siapa saja yang tidak kenal chef selebriti berasal dari Turkey, Chef Burak Özdemir atau lebih diketahui selaku CZN Burak yang popular di media sosial kerana gemar mengolah masakan menu bersaiz besar sambil tersenyum di hadapan kamera.


Chef Burak Derita Tumor Otak


Baru-baru ini, Chef Burak sudah mengejutkan ramai peminatnya kalau dia dikhabarkan menghidap tumor otak. Chef terkenal ini juga ada memuat naik video di TikTok yang menawarkan dirinya sedang baring sambil menggunakan alat sumbangan pernafasan.


Di dalam video tersebut turut kelihatan berat tubuh Chef Burak kian susut dan wajahnnya cengkung. Namun apa yang lebih merisaukan peminat adalah kapsyen yang ditulisnya itu seolah-olah dia menitipkan pesanan terakhir.


Andai anda kehilangan aku suatu hati nanti, ingat lah saya dengan melihat semua kebaikan, kerja kebajikan serta video-video memasak yang pernah aku buat sebelum ini.


‘Andai Anda Kehilangan Saya Suatu Hari Nanti..’





@cznburak


❤️❤️❤️🤲🤲🤲


♬ follow me – paidaly.zat




Dalam pada itu, ramai yang menitipkan doa buat Chef Burak agar cepat sembuh. Netizen dari serata dunia sempat menawarkan kata-kata semangat dan berharap agar Chef Burak dapat kembali tersenyum mirip sedia periode.


Sumber: cznburak


Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Adbox

@templatesyard