Gres Nak Makan Cinnamon Roll Namun Terbantut, Ada Cicak Pula Dalam Tu

cicak


Baru jer lepas makan satu cinnamon roll, gres perasan ada cicak tengah ‘baring’ dalam tu. Aiya, terbantut nak sambung makan woo.


Bila berbelanja makanan di luar dan kemudian menenteng pulang ke rumah, antara perkara yang paling perlu dititikberatkan adalah kebersihan.


Banyak peniaga yang mungkin terlepas pandang berkenaan kasus tersebut dan selaku konsumen tidak ada salahnya bila kita melaksanakan pemeriksaan apalagi dahulu. Jangan terus ngap je!


Baca juga: “Halal Ke?” – Nora Danish Makan Kat Restoran Gordon Ramsay Undang Was-was Netizen


Itulah yang terjadi terhadap seorang pengguna TikTok @sayakaunani0 bila beliau terjumpa seekor cicak di dalam bungkusan makanan yang dibelinya.


Video Penuh:



 


Video pendek yang sudah menerima tontonan lebih 100k itu memperlihatkan beberapa biji cinnamon rolls pelbagai jenis yang ditaruh dalam suatu kotak bungkusan kuliner, sekali efek memang tidak nampak kewujudan reptilia kecil itu.


Selepas diamati, barulah nampak seekor cicak berada di bahagian tepi kotak tersebut, lebih menyedihkan pengguna TikTok itu memberi tahu beliau hanya menyedari kewujudan cicak tersebut selepas telah makan manisan tersebut.


“Ada terambik add on “cicak” ke?”








Sudah tentu saja, video pendek itu menarik minatramai netizen. Rata-rata kagetdengan kedatangan haiwan kecil itu dan tidak kurang juga yang kembang tekak selepas menonton video tersebut.


Masalahnya dah makan gres perasan tu, aduh..




Sumber: Tiktok @sayakaunani0

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Adbox

@templatesyard