Jualan Kiddocare Meningkat 5X Kali Ganda, Raih Pelanggan Baru Dengan Platform Ini

kiddocare


MENJAGA dan membesarkan anak-anak bukanlah satu tanggungjawab yang gampang khususnya bagi ibu bapa yang melakukan pekerjaan dan memiliki anak kecil yang membutuhkan perhatian sarat .


Ini kerana tanggungjawab ibu bapa tidak cuma terhad kepada menjaga anak, namun termasuk tugasan lain yang perlu dilaksanakan dan mereka perlu bijak dalam membahagikan abad dengan kehidupan di rumah.



Oleh itu, bagi mempermudah permasalahan mempertahankan anak, terdapat segelintir ibu bapa yang memakai khidmat pengasuh bayi seperti Kiddocare, suatu platform dalam talian yang menghubungkan ibu bapa dengan pengasuh berpengalaman.


Menerusi koordinasi Kiddocare dan REV Ad Manager (RAM), ibu bapa tidak butuhrunsing lagi kerana kini mereka boleh menerima pengasuh, pada kalau-bila masa di mana sahaja.



Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif Kiddocare, Nadira Yusoff berkata objektif mereka untuk menerima pelanggan baharu bagi perkhidmatan mengasuh bayi berjaya dicapai sesudah melakukan kempen bersama RAM.



“RAM membantu untuk mengenal pasti profil audiens keluarga yang betul dan cadangan kanal sempurna untuk iklan kami, dan hasilnya Kiddocare berjaya menjangkau lima kali ganda peningkatan dalam jualan,” tambah Nadira.



Selain itu, susukan kepada RAM juga mengijinkan syarikat meningkat lebih dari iklan media sosial bagi memastikan capaian jenama pada harga yang berpatutan.


RAM yakni satu bentuk penyelesaian unik dalam memperkasakan jenama dan agensi yang menyasarkan audiens menurut persepsi pengguna strategik.



Tujuan utama RAM adalah untuk memperkasakan PKS tempatan dan membolehkan mereka mencapai lebih ramai audiens sasaran.


Dengan hanya menjalankan sebuah kempen memakai jenis iklan Prestasi (Mobile Sticky Bottom), CTR (click-through rate) Kiddocare sudah berjaya meningkat kepada lima peratus (melebihi tanda aras).


Bagi perniagaan dan pebisnis yang menggunakan khidmat RAM untuk pengiklanan akan menikmati manfaat rangkaian penonton, cadangan khidmat dan akses yang sempurna serta penyasaran audiens yang strategik dengan Model Pengguna AI.




Memperkenalkan jenama anda kini tidak lagi perlu menjadi suatu hal yang merumitkan dan tidak akan menghabiskan bajet anda. Paling penting, anda mampu hasil yang anda kehendaki dengan 5 langkah mudah ini:



  1. Cipta kempen

  2. Cipta audiens

  3. Cipta reka bentuk

  4. Bayr dan terbitkan iklan

  5. Laporan prestasi



RAM bermaksud untuk memperkasakan PKS tempatan dan mengijinkan mereka mencapai lebih ramai audiens sasaran. Dapatkan khidmat REV Ad Manager di laman sesawang REV Ad Manager.


Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Adbox

@templatesyard