Tergamam Lihat Anak ‘Bermandi Tepung’, Netizen Puji Ibu Ini Tetap Bersabar

anak main tepung


Lumrah selaku ibu bapa, setiap hari niscaya pening kepala melayan kerenah anak-anak yang makin membesar.


Tambahan pula, kalau mereka telah ‘mampu kaki’ berilmu menyepahkan rumah. Kalau tak main bedak, harus sepahkan mainan satu rumah.


Namun, lain pula dengan sebuah video yang tular ini apabila seorang perempuan terkejut melihat rumahnya dipenuhi dengan tepung.


Ibu keluar pergi klinik, balik-balik rumah tengok anak syok main tepung


Menerusi video yang diangkut naik oleh @zatyaf, kelihatan beliau baru saja pulang dari klinik untuk check up bayinya.


Namun, apa yang mengejutkannya yaitu bila sebaik saja datang di rumah, dia mendapati dua orang anak perempuannya sedang menyepahkan dapur dengan 9kg tepung gandum.


Malah, tepung itu penuh hingga ke depan rumahnya. Apa yang berbagi ramai terhibur yaitu apabila kedua-dua budak itu langsung tidak ada rasa bersalah dan membuat muka selamba saja kalau dimarahi oleh ibu mereka.




@zatyaf


ingatan xkan dilupakan… jika mama keluar cheq up baby…papa keje mlm..gini la jadi🤣bersabar la duhai semua yg bergelar ibu


♬ suara asal – Aisy@Aniq – Aisy@Aniq




“Tak apa kak, nanti jadi topik borak time raya.”


Susulan tularnya video berkenaan yang sekarang sudah meraih 1.1 juta tontonan, 52K tanda suka serta 5.2K perkongsian di laman TikTok, rata-rata netizen turut terhibur melihat gelagat dua beradik itu.


Malah, ada yang berseloroh berkata mungkin mereka terpengaruh dengan video TikTok dibandingkan dengan Ryan Bakery yang populer dengan menepek bedak satu wajah dalam setiap videonya.


Berikut di bawah adalah antara komen mempesona dibandingkan dengan netizen di TikTok:





Sumber: TikTok @zatyaf


Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Adbox

@templatesyard