Port Cafe Gres Di Ipoh, Makan Dalam Suasana Tumbuhan Memang Layan

Port Cafe Baru Di Ipoh, Makan Dalam Suasana Flora Memang Layan


Bila sebut je Ipoh, mesti ramai yang akan ingat cafe hispter di Pekan Ipoh kan? Haa, selalunya cafe hipster ni dah lazimkan? Tapi kalini di Ipoh ada satu port lepak gres tapi yang uniknya cafe ni dipenuhi dengan bunga-bungaan yang elok. Memang sesuai sangat bila anda yang nak lepak chill dan berootd bareng kawan-kawan anda.


Dengar dongeng, makanana di sini juga sangatlah menarik dan sedap! ada kek, roti dan air coffee. Memang layan lah bila lepak erat sini. Nama kedai ni adalah Asow Eatery Canteen dan terletak di Taman Jubilee, Ipoh.


Port Baru Di Ipoh, Makan Dalam Suasana Flora Memang Layan:


Sebuah akaun di Twitter @aizamsyaff ada berkongsi perkongsiannya tiba makan di cafe Asow Eatery Canteen. 


Last Sunday at Asow Eatery Canteen, Ipoh. Seasalt Latte & French Butter Croissant. Personally, for me, French Butter Croissant is highly recommended! (Include Vanilla Gelato Ice-cream)




Kalau korang pecinta kopi juga, korang kena tiba dan cuba kopi-kopi yang dijual di sini tau. Kat sini ada banyak pilihan kopi yang mempesona yang boleh korang minum.


Sambil-sambil minum korang boleh jugak berootd di sini. Tempatnya juga dah la elok! Rugi jika korang tak tangkap gambar banyak banyak.


Best port for ootd also




Korang tengok la sendiri gambar di atas, memang cafe ini dipenuhi dengan berkembang-tanaman. Best abnormal memang rasa fresh je bila lepak kat sini.


Bukan setakat bunga bungaan je tau yang ada kat sini, ikan pun ada! Memang best la bila lepak makan kat sini.


Dan aku suka kat bahagian ini. Hahaha comel sebab ada ikan ikan smoll dalam tu



Korang jangan ingat pokok kat sini pokok tiruan tau karena owner kedai ni sendiri yang cakap semua tumbuhan erat dalam kedai ni yakni tumbuhan yang ori haa best kan?



And those daun daun segala berkembang tumbuhan itu 100% real. Not fake. Owner said. So kewl. Buka buka je dah dengar bunyi burung


Jadi jikalau korang ada plan nak bercuti dan lepak di Ipoh, korang jangan lupa tiba ke cafe ni tau!


Alamat: 187a, Jalan Sultan Iskandar, Taman Jubilee, 30000 Ipoh, Perak


Waktu Beroperasi: Setiap Hari (10AM – 10PM)


Sumber: @aizamsyaff


Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Adbox

@templatesyard