Tak Sangka Dengan ‘Platform’ Ini, Produk Anda Bakal Kian Dimengerti & Laba Meningkat

rev ad manager


Pernahkah anda terfikir macam mana cara biar produk anda dikenali oleh berjuta-juta orang? Pastinya kos menjadi faktor utama yang perlu difikirkan sebelum memakai bajet yang didedikasikan untuk pemasaran.


Lagi-lagi buat pemilik perusahaan kecil dan sederhana (PKS), salah satu langkah yang mencabar dalam memajukan pemasaran yakni kos tinggi dalam mengiklankan perniagaan itu.


Namun dengan perlindungan Rev Ad Manager (RAM), pemilik perniagaan tidak perlu lagi mempertimbangkan cara untuk melakukan penjualan dengan kos yang rendah.


Dengan pertolongan Rev Ad Manager (RAM), tak perlu pening kepala lagi


RAM adalah platform layan diri dengan kerjasama REV Media Group yang bermaksud untuk memperkasakan PKS tempatan dengan memanfaatkan rangkaian pengedarannya yang meluas sebagai penerbit digital terkemuka Malaysia.


Usahasama antara REV Media Group dan Dattel Asia Group ini akan menunjukkan susukan kepada 39 aset media dan 15.8 juta pengguna unik untuk jenama anda.


Buka lebih banyak potensi



Sudah banyak PKS yang mencuba RAM, antaranya CROWDFACTOR X iaitu suatu desain realiti crowdfunding dalam talian pertama di dunia dan ingin mendorong trafik ke laman web mereka untuk siaran langsung desain itu.


Serendah RM1,000 minimum bagi satu kempen, CROWDFACTOR X hanya membelanjakan RM4,000 untuk meraih objektif kempen mereka dan sudah menyaksikan banyak potensi tercipta ketimbang kejayaan desain ini.


Pengarah dan Hos CROWDFACTOR X, Ernie Chen, berkata pihaknya berjaya menjana sejumlah 54,000 penonton untuk kandungan CROWDFACTOR X sesudah melaksanakan iklan dengan RAM.


“Kita juga berjaya mempesona lebih ramai penaja untuk menaja siri akan tiba dan merancang untuk projek penjualan yang seterusnya”, katanya.


Kadar klik (CTR) CROWDFACTOR X sudah meningkat dari 0.30 peratus terhadap 0.18 peratus, dan sudah melambung dari 3.08 peratus kepada 5.1 peratus untuk Mobile Sticky Bottom CTR, di mana kedua-duanya sudah melampaui tanda aras yang ditetapkan.


Meningkatkan lagi jualan



Jenama pakaian kanak-kanak, Umbi Kids turut berjaya meningkatkan jualannya dengan RAM.


Memfokuskan kempen tunggal untuk jenis iklan prestasi (mobile sticky bottom), Umbi Kids sudah memperlihatkan peningkatan sehingga 3.53 peratus dalam CTR melampaui mukayang ditetapkan.


Bermodalkan RM2,000 sahaja, Umbi Kids berjaya mengembangkan dagangmenjelang Hari Raya.


Pengarah Pemasaran Umbi Kids, Heng Yeow Tang, berkata RAM sudah membuka potensi terhadap PKS tampaknya dalam meraih lebih ramai audien.


“Mereka fleksibel dalam menyesuaikan kempen penjualan mengikut bajet penjualan anda, di mana dia sungguh membantu!”, katanya.


RAM membantu PKS mencapai ramai audiens


RAM bermaksud untuk memperkasakan PKS dan mengijinkan mereka meraih lebih ramai audiens sasaran. Nikmati keunggulan ini untuk jenama anda menggunakan RAM:



  1. Anda tidak berbelanja kanal, anda beli RANGKAIAN penonton.

  2. Tidak perlu pilih jalan masuk, RAM CADANG & BERI KHIDMAT.

  3. Penyasaran audiens yang strategik dengan Model Pengguna AI.


Langkah gampang untuk perkenal jenama anda tanpa habiskan bajet


Memperkenalkan jenama anda kini tidak lagi perlu menjadi sebuah hal yang merumitkan dan tidak akan menghabiskan bajet anda. Paling penting, anda dapat hasil yang anda inginkan. Dengan 5 langkah gampang ini, anda tidak perlu bimbang lagi.



  1. Cipta kempen

  2. Cipta audiens

  3. Cipta reka bentuk

  4. Bayar dan terbitkan iklan

  5. Laporan prestasi


Kini, orang ramai boleh mempergunakan jenama ternama dari penerbit digital ternama Malaysia dengan rangkaian pengedaran yang mencapai lebih 15 juta orang setiap bulan, iaitu kira-kira  80 peratus populasi rakyat Malaysia.








PKS yang ingin menjalankan kempen pemasaran  berkesan, menyasarkan laman sesawang premium Malaysia dan menyokong ekosistem tempatan boleh layari laman sesawang REV Ad Manager.








Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Adbox

@templatesyard