Syahmi Sazli Lazim Bakal Berhenti Niaga Air Balang, Tak Sangka Ini Sebabnya

air balang syahmi sazli


Youtuber populer tanah air, Syahmi Sazli mengumumkan bahawa perniagaan air balang yang diusahakannya akan dihentikan pada minggu ini.



Pengumuman mengenai kasus itu dibuat menerusi satu realita yang dimuat naik di laman Facebook rasmi Syahmi Sazli Production.


Difahamkan, pemberhentian operasi perniagaan itu dibentuk atas beberapa faktor, salah satunya yakni perihal rasa ragu-ragu terambil hak orang lain.


Syahmi Sazli Umum Bakal Berhenti Niaga Air Balang


“Salam semua. Ni ada informasi pasal kedai air balang Mi ni. Mengambil kira beberapa faktor antaranya adalah parking (Mi risau terambil hak parking orang lain) dan faktor lain lagi.


“Mi menetapkan untuk menyelesaikan jualan air balang Mi pada minggu ini. Jadi, last Mi jual yaitu esok (Khamis),” katanya dalam kenyataan itu.


Sehubungan itu, Syahmi juga berharap supaya pihaknya bisa untuk memperbesar baik fasiliti perniagaannya demi kebaikan bersama pada abad akan tiba.


“InsyaAllah ada rezeki depan hari, Mi akan buka dengan kedai yang lebih besar dan selesa,” katanya.


Dalam pada itu, beliau turut memohon supaya orang ramai sentiasa menyokong filem kedua arahannya, 35mm yang bakal ditayangkan pada bulan ini.


“Terima kasih semua yang pernah mengunjungi kedai air balang Mi,” tambahnya lagi.



Sumber: Facebook Syahmi Sazli Production



Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Adbox

@templatesyard