Woody Harrelson ‘Selamba’ Je Buat Durian Goreng Untuk Sarapan, Netizen Ternganga Kejap

durian goreng


Bagi yang pernah menonton Zombieland, pastinya mengetahui pelakon Woody Harrelson ini yang menjinjing budbahasa sebagai Tallahassee.


Woody Harrelson yaitu pelakon veteran yang sudah berlakon dalam pelbagai jenis filem. Pengalaman yang dia miliki dan kehebatan lakonannya telah pasti menimbulkan dia antara ‘living legend’ di Hollywood.


Dalam satu filem terbaharu lakonan Woody Harrelson dan Kevin Heart, iaitu The Man From Toronto, terdapat satu babak yang berjaya menarik perhatian netizen, terutamanya yang berada di Malaysia.


 


5

NetflixMY


Seperti yang dikongsi oleh Netflix Malaysia di laman Instagram, Harrelson dilihat menawarkan durian goreng untuk sarapan pagi. Babak tersebut memaparkan Harrelson sedang memangkas durian, lalu mengambil beberapa ulas, dicelupnya dengan tepung dan karenanya digoreng.


Baca juga: Harga Bukan Main Mahal, Lelaki Kecewa Durian ‘Black Thorn’ RM117 Tak Ada Isi


Difahamkan bahawa ini bukan satu-satunya babak yang memaparkan durian. Terdapat beberapa babak lain, bila korang mahu pahami lebih lanjut, boleh tonton filem ini di Netflix.


Kebanyakan netizen terang terkejut dengan babak di mana Harrelson menciptakan durian goreng untuk sarapan pagi.





 





 





 





The Man from Toronto ialah suatu filem komedi aksi yang dibintangi oleh Kevin dan Harrelson. Filem ini mengisahkan wacana seorang pengajar sukan yang dianggap selaku pembunuh upahan paling akhir hayat selepas memasuki bilik kabin yang salah.


Filem ini diarahkan oleh Patrick Hughes, pengarah yang juga mengarahkan The Expendables 3 (2014), The Hitman’s Bodyguard (2017), dan Hitman’s Wife Bodyguard (2021). Sementara itu, lakon layar ditulis oleh Robbie Fox dan Chris Bremner.


Selain gandingan Kevin Hart dan Woody Harrelson, filem ini turut dibintangi oleh Kaley Cuoco, Lela Loren, Jencarlos Canela, dan Ellen Barkin.




Sumber: Netflix MY

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Adbox

@templatesyard